Concept verkiezingsprogramma

Provinciehuis in Haarlemdinsdag 13 november 2018 23:41 De programmacommissie, bestaande uit Gerjan van den Heuvel (voorzitter), Michel Klein (lijsttrekker) Marijke Terlouw (duo-commissielid), Joke Hoogendoorn (fractieondersteuner) en Esther Kaper (campagneleider), hebben zich in de afgelopen periode gebogen over het verkiezingsprogramma voor de verkiezingen van Provinciale Staten in maart 2019. lees verder

Welke inspirerende vrijwilliger heeft een bloemetje verdiend?

ICU campagnezondag 01 maart 2015 14:27 Nederland heeft gelukkig veel vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor de ander. Jan die op z’n tandem fietst met blinde mensen, Ella die eenzame mensen opzoekt en opbeurt. Hun verhalen zijn vaak ontroerend en inspirerend. lees verder

Werkbezoek Zaanstad en Alkmaar

Gert-Jan Segers - Foto: Anne Paul Roukema / ChristenUniezondag 01 maart 2015 14:11 Op 9 maart gaan Tweede Kamerlid Gert Jan Segers en lijsttrekker voor Provinciale Staten Noord-Holland Michel Klein op bezoek bij Buurthuis de Poelenburcht in Zaanstad.

De wijk Poelenburg is één van de wijken van Zaanstad, waar ChristenUnie wethouder Rita Visscher bijzondere aandacht voor heeft. "De integratie in deze wijk is niet altijd even soepel verlopen en het vraagt veel inspanning van alle betrokkenen om met elkaar in gesprek te komen en te blijven". lees verder

Werkbezoek Enza Zaden, Dorcas en Agriport A7

carladikfaber_167x232zondag 01 maart 2015 14:02 Op maandag 16 maart bezoekt een delegatie van de Statenfractie samen met Carla Dik het bedrijf Enza Zaden-groep in Enkhuizen. Het onderdeel Vitalis is in 1994 opgericht als het eerste zaadbedrijf dat zich exclusief toelegt op de veredeling, productie, schoning en verkoop van hoogwaardig, biologisch zaad voor de biologische teler. lees verder