Start

Begint de Hollandse zomer op 1 februari?

Schoorlse duinen 1maandag 14 januari 2019 15:10 In de Provinciale Ruimtelijke Verordening (PRV) wordt vastgelegd wat waar mag en welke gebieden we willen beschermen. Het duingebied en het strand is een van die gebieden die bijzondere aandacht vraagt. Strandhuisjes, recreatie & toerisme, maar ook natuur en waterveiligheid zijn belangrijke ingrediënten in deze PRV. lees verder

Arthur van Dijk geïnstalleerd als Commissaris van de Koning

Michel Maidenspeech Imaandag 07 januari 2019 15:00 Op 7 januari is in een buitengewone vergadering van Provinciale Staten de heer Arthur van Dijk geïnstalleerd als nieuwe Commissaris van de Koning in Noord-Holland. Namens de fractie van de ChristenUnie hield fractievoorzitter Michel Klein het volgende betoog: lees verder

Stoppen met Gooise samenvoegingen was eigen beslissing Noord-Holland