Beste ChristenUnie-kiezer, beste geïnteresseerde!

Persfoto Esther Kaper (bij gebruik vermelding fotograaf Tom Cornelissen).jpgdonderdag 14 maart 2019 17:31

Over minder dan een week mogen we naar de stembus. Voor de ChristenUnie Noord-Holland zijn dit hele spannende verkiezingen: gaan we van 1 naar 2 zetels? Gaat het sociaal-christelijke geluid sterker klinken in de Provincie? En geloof mij: dat is hard nodig! Statenleden kiezen bovendien de leden van de Eerste Kamer, waar alle nieuwe wetten worden getoetst.

In de Provincie gaat het over wonen, natuur, de energietransitie, landbouw en nog veel meer. In de Eerste Kamer houdt de ChristenUnie-fractie zich bezig met thema's als voltooid leven, onderwijs, schuldenproblematiek en mensenhandel.

Ook de waterschappen staan voor grote uitdagingen. Met Elmer Benjamin (Amstel Gooi en Vecht) en Otto Ferf Jentink (Hollands Noorderkwartier) hebben we twee deskundige lijsttrekkers.

Als ChristenUnie Noord-Holland willen we zorgen voor wat ons is toevertrouwd. Als betrokken christenen willen we geloof een stem geven in alle bestuurslagen van ons land. Uw stem telt.

Ik heb daarom maar één oproep: ga stemmen! Ga stemmen en motiveer de mensen om u heen om op de ChristenUnie te stemmen. Is iemand die dag niet in de gelegenheid? Vraag of diegene u wilt machtigen. Verwijs mensen naar onze website als ze meer willen weten over onze regionale standpunten.

We bidden dat we tot zegen mogen zijn voor dit land. We willen u danken voor uw vertrouwen en uw stem.

Namens Michel Klein, Elmer Benjamin, Otto Ferf Jentink en alle andere kandidaten,

Esther Kaper
kandidaat Statenlid #2 en campageleider

Reacties op 'Beste ChristenUnie-kiezer, beste geïnteresseerde!'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

« Vorige Volgende »

juni 2019