Interactieve Inspiratiebijeenkomst "Voorbij de stikstofcrisis?"

Flyer PUNH 2020 vierkant.jpgzaterdag 15 februari 2020 14:05

De stikstofcrisis houdt de gemoederen stevig bezig; de agrarische sector maakt zich ernstig zorgen, maar ook de bouw en het verkeer; eigenlijk merkt iedereen dat er iets aan de hand is. Maar wat is er eigenlijk aan de hand? Alles wat groen is groeit toch juist door stikstof? Wat is dan eigenlijk het probleem? En wie gaat het dan oplossen? Wat kunnen we überhaupt eigenlijk doen?

Omdat er zoveel zin en onzin over geroepen wordt, willen we ons graag van alle kanten goed laten informeren en organiseert de ChristenUnie Noord-Holland op vrijdag 28 februari een interactieve inspiratiebijeenkomst rondom dit thema. Aan het woord komen vertegenwoordigers van LTO, Stichting Duinbehoud, Boer & Natuur NH en de fractievoorzitter van de ChristenUnie in Noord-Holland.

De bijeenkomst is openbaar en iedereen is van harte welkom. We stellen het vanwege de catering wel op prijs als u zich even bij onze secretaris aanmeldt.

Flyer PUNH 2020.jpg

« Vorige Volgende »