Inspiratiebijeenkomst ChristenUnie Noord-Holland op 23 oktober

RES.jpgdinsdag 06 oktober 2020 19:42

Na twee goed bezochte bijeenkomsten over het Klimaatakkoord en de Stikstof problematiek organiseert het PU bestuur Noord-Holland op vrijdag 23 oktober a.s. na de Algemene Leden Vergadering opnieuw een bijeenkomst over een actueel onderwerp, nl. de Regionale Energie Strategieën (RES).

Opnieuw streeft de ChristenUnie ernaar om met deze bijeenkomst meer draagvlak voor lange termijn oplossingen te creëren om zo invulling te geven aan haar opdracht van rentmeesterschap, ook in Noord-Holland!

FLyer Christen Unie 23.10.20.jpg

Vanwege Corona maatregelen mogen er maximaal 30 personen op een bijeenkomst aanwezig zijn, dus is er naast PU-bestuur en inleiders nog plaats voor 20 personen.

Locatie: De Schuilhof, Dalweg 8A, 1217 HZ Hilversum.
CLA ligt op 10 minuten lopen van NS-station Hilversum.
Tijd: Vrijdag 23 oktober 2020 van 19.00 tot ca 21.30 uur

Voor alle andere belangstellenden is de mogelijkheid om de avond via Zoom online te volgen. Via een Email aan secretaris kunt U zich opgeven voor deelname aan deze avond onder vermelding of U de avond persoonlijk of online wilt bijwonen. Na aanmelding ontvangt U toegangsbevestiging of inlog gegevens voor deelname online.

Met een vriendelijke groet namens het bestuur,

Guus Keilman (secretaris ChristenUnie NH)

« Vorige Volgende »

november 2020