Gezocht: fractiemedewerker/ hoofd fractiebureau (16-24 uur/week)

5CCEDC08-AC8E-4667-A897-FC82304A566F_1_201_a.jpegdonderdag 22 juli 2021 13:06

Heb jij zin in een uitdagende en inhoudelijke parttime politieke functie? Heb jij affiniteit met de provinciale thema’s zoals Natuurbeheer, Landbouw, Wonen, Openbaar Vervoer, Energietransitie of Klimaat? Dan is de ChristenUnie in Noord-Holland wellicht naar jou op zoek!

Wegens vertrek van de huidige fractiemedewerker zijn we ter ondersteuning van de activiteiten van de fractie op zoek naar een fractiemedewerker / hoofd fractiebureau voor 16 - 24 uur per week.

De Provinciale Staten vormen het parlement van het provinciale bestuur. De ChristenUnie is met één statenlid, twee duo-commissieleden en vier vrijwillige fractieondersteuners actief in de Noord- Hollandse staten.

De fractiemedewerker vormt de spin in het web van de Noord-Hollandse ChristenUnie fractie. Hij of zij helpt het statenlid, de commissieleden en ondersteuners bij de inhoudelijke voorbereiding, vormt het eerste aanspreekpunt voor de fractie, is verantwoordelijk voor het contact met andere provinciale fracties en de griffie, coördineert de communicatie, organiseert werkbezoeken, ondersteunt de organisatie van de fractie, en houdt een scherp oog op de politieke actualiteit.

Wil je meer informatie of reageren, klik dan hier

« Vorige Volgende »

oktober 2021