Uitnodiging Provinciale Unie Noord-Holland

CU-Logo-Noord-Holland-RGB-SocialMediaPF.jpg
Door ChristenUnie Noord-Holland op 11 april 2024 om 18:00

Uitnodiging Provinciale Unie Noord-Holland

Op vrijdag 24 mei 2024 organiseert de Provinciale Unie van de ChristenUnie Noord-Holland een Algemene Ledenvergadering (ALV) en een inspiratieavond in Zaandijk. Naast besturen van de afdelingen, raadsleden, wethouders en leden, zijn ook belangstellenden voor het werk van de ChristenUnie in Noord-Holland van harte uitgenodigd. We hopen veel leden en belangstellenden op deze avond te ontmoeten! Hieronder vindt u de locatie en het programma.

De avond zal plaatsvinden in Kerkgebouw ‘De ontmoeting’, Parklaan 1 in Zaandijk. Het beoogde programma is als volgt:

Voorjaars-ledenvergadering (ALV)

• 17.30 uur: Inloop en ontvangst met koffie, thee en broodjes.
  • 18.45 uur: Aanvang ledenvergadering:
    • Opening, mededelingen en vaststelling agenda
    • Verslag 27-10-23 en 2023 secr. en Fin. verslag penningm.
    • Vacature(s) bestuur, plannen bestuur.
  • 19.15 uur: Sluiting.

En de ‘Inspiratie-avond’, met als thema: milieu, water, klimaat, natuur, duurzaam in Noord Holland en Europa.

• 19.30 uur: Opening
  • Inleiding door: Annacarina Klein, lid AB Waterschap Amstel Gooi en Vecht. (ChristenUnie)
  • Andere sprekers zijn:
    • Bas Nanninga, gemeenteraadslid ChristenUnie in Hilversum.
    • Michel Klein, prov. Statenlid ChristenUnie in Noord Holland.
    • Johanna Koffeman-Kramer, sr. Beleidsmedewerker Eurofractie ChristenUnie; Burgerlid ChristenUnie Flevoland; Kandidaat (4) ChristenUnie Europese verkiezingen 6 juni 2024; Lid van de Commissie Partijvisie.
  • Afsluiting.

Als u komt, voor de koffie, broodjes etc., wilt u dit dan uiterlijk 20 mei doorgeven? Dit kunt u doen door een mail te sturen naar secretaris@noordholland.christenunie.nl. Bedankt alvast!